Retourvoorwaarden
Toch niet blij met het bestelde product? Dat kan natuurlijk altijd en dat willen wij graag voor je oplossen. Echter komen de gepersonaliseerde producten niet in aanmerking voor retourneren of ruilen, aangezien deze speciaal op jouw wensen zijn afgestemd.
Wanneer je toch niet tevreden bent neem dan even contact met ons op, wij kijken dan samen met jou naar een oplossing, wij behouden uiteraard wel het recht om klachten die pas na 14 dagen van aankoopdatum worden aangegeven niet meer in behandeling te nemen.
Indien wij een fout heb gemaakt of als de producten beschadigd bij jou worden afgeleverd dan willen wij jou uiteraard helpen, neem ook dan even contact met ons op en wij zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.
Retourkosten
Het retourneren van producten is op eigen kosten. Deze zijn per product verschillend i.v.m. de grote van het pakket
Retourtermijn
Je hebt 14 dagen de tijd met ingaande op de dag van ontvangst van het item om het product te retourneren zodra je goedkeuring hebt gekregen. Het item kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Anders dient u dit van te voor aan te geven en te bespreken met ons.
Je kunt je retourzending afgeven bij een PostNL punt.
Retourprocedure
Wil je een item retourneren? Dit kan alleen met goedkeuring.
- Neem contact op met ons en geef aan welk item u wilt retourneren en waarom u het item wilt retourneren.
- Doe het te retourneren item, samen met het ordernummer, in de originele verpakking mocht dit lukken. Gaat dit niet laat dit dan tijdig weten
- Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs,
- Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.
Bestelling toch niet leverbaar
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over, en zullen we opzoek gaan naar een oplossing . Mocht er geen oplossing gevonden worden zullen wij het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten.
Klachten
Is iets van een item kapot? Is je bestelling niet aangekomen? Wat voor klacht je ook hebt, meld het zo spoedig mogelijk bij ons. Je kunt contact met me opnemen via onze contact pagina. Vermeld altijd jouw ordernummer en voeg een foto toe van de klacht, Wij zullen jou klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid het op te lossen. Ik beantwoord je bericht binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn dan laat ik dat weten. Onze klachtenregeling vind je in onze Algemene voorwaarden(Artikel 14).